Drukte in de praktijk
Geachte heer/ mevrouw,
Het is op sommige momenten erg druk bij ons.
De telefoon staat vaak roodgloeiend en de spreekuren staan soms al dagen van tevoren vol. We houden altijd ruimte voor spoed in de planning.
Wij zijn ons terdege bewust dat u soms lang moet wachten aan de telefoon en dat u ook niet altijd op het spreekuur terecht kunt op het moment dat dat u het beste uitkomt. Dit zouden wij ook liever anders zien. De vraag naar zorg is erg groot. Wij doen ons best om iedereen zo goed mogelijk te helpen.
Hoe kunt u ons helpen?
– Kijk voor u belt voor een afspraak eens op www.thuisarts.nl
– Maandag is de drukste dag (dus heeft het geen haast, bel een andere dag)
– Heeft u ons nodig, maar niet acuut? Doe dit via de online omgeving (patiëntenportaal)
Via het patiënten portaal heeft u inzage in uw dossier en kunt u medicatie bestellen. Ook kunnen wij sommige vragen een gemailde foto met u bespreken via een e-consult. LET OP: Dit is NIET voor spoedvragen. Wij beantwoorden niet altijd op dezelfde dag deze digitale vragen. Voor vragen die de zelfde dag beantwoord moeten worden, vragen wij u te bellen met de assistente.
Als u een probleem heeft waarvoor u graag dezelfde dag een visite wilt of op het spreekuur wilt komen, vragen wij u om tussen 8 uur en 10 uur ’s ochtends te bellen. De assistente beoordeelt dan, zo nodig in overleg met de huisarts, wat er nodig is.
Bij levensbedreigende spoed belt u 112 of drukt u op 1 in het keuzemenu als u de praktijk gebeld heeft.
Beltijden
8-10 uur voor het maken van afspraak spreekuur en visites dezelfde dag
11-12.30 voor het maken van afspraken op een andere dag en opvragen uitslagen
13-15.30 voor het maken van afspraken op een andere dag en opvragen uitslagen
Publicatiedatum: 03-05-2023